Nijanse su odlučivale pri izboru najboljeg rješenja za kampanju održivosti, a studentice i studenti su pokazali zrelost, znanje, originalnost i odlične vještine prezentacije. Uz usmjerenje profesorice Alise Mujkić, ovi mladi ljudi treće godine Ekonomskog fakulteta, predmet Service Marketing, pokazali su svoj puni potencijal i iskazali izvanrednu kreativnost.
Pobjednički tim kojeg čine: Haris Bećirspahić, Hena Čaušević i Amila Čustović su kreirali jedinstveno i originalno rješenje kampanje za društvene mreže pod sloganom „Od prirode do stola“, povezujući bio-prehrambene proizvode kompanije dm sa inovativnim načinom njihove pripreme.
Drugo mjesto pripalo je timu kojeg čine: Merisa Hadžipašić, Mia-Emina Borovac, Fatima Huseinspahić.
Treće mjesto osvojio je tim momaka: Timam Ćatić, Tarik Hasić, Deni Paralović i David Melian.
ISKRENE ČESTITKE SVIM TIMOVIMA!
Podsjećamo, u prvom školskom semestru, studentice i studenti su pored usvajanja teorijskog znanja na temu ESG-a i održivosti, radili na zadatku izrade promotivne kampanje za društvene mreže na temu održivosti. Tokom cijelog procesa, od učenja do izrade kampanje, mentorice su, uz profesoricu Mujkić, bile predstavnice kompanije dm, te Lejla Selmanagić i Amra Tabaković ispred udruženja i kompanije KORISNO.
Ovom prilikom se iskreno zahvaljujemo profesorici Mujkić na saradnji kao i kompaniji dm koja je podržala ovaj edukativan projekat.