Ključni igrači u globalnom turističkom sektoru već su krenuli na put prilagodbe strategije, poslovnih i operativnih modela. Rastuća svijest potrošača o uticaju putovanja na prirodu i zajednice sve više se odražava na odlučivanje putnika o tome kako, gdje i kada putovati. Stoga, kompanije i vlade u turizmu trebaju biti svjesne prilika i mogućnosti koje ESG politike nude kako bi na kraju zadovoljile promjenjive zahtjeve potrošača i osigurale dugoročni uspjeh.
Primjeri hotelskih lanaca koji su usvojili ESG prakse u turizmu uključuju Marriot, Hilton, Accor, Four Seasons i Valamar Riviera. Ovi lanci hotela su prepoznali važnost uključivanja okolišne i društvene odgovornosti u svoje poslovanje, te su usvojili mjere za smanjenje uticaja na okoliš, podršku lokalnim zajednicama i poboljšanje dobrobiti zaposlenika. Valamar Riviera je posebno istaknuta kao primjer najbolje prakse u turističkom sektoru u Hrvatskoj za svoju ESG strategiju.
Svjesnim odabirom i podržavanjem poslovnih subjekata koji prioritet daju ESG načelima, turisti mogu doprinijeti promicanju održivih i odgovornih praksi u turističkoj industriji:
- Odabirom održivih opcija: birajte smještajne kapacitete, ture i aktivnosti koje prioritet daju očuvanju okoliša i podržavaju lokalne zajednice.
- Poštivanjem lokalne kulture i zajednice: budite svjesni lokalnih običaja, tradicija i praksi zajednice. Podržite lokalne poslovne subjekte kupnjom njihovih proizvoda.
- Smanjenjem uticaja na okoliš: podržavajte odgovorni turizam smanjenjem otpada, štednjom vode i energije te poštivanjem divljih životinja i prirodnih staništa tokom putovanja.
- Informisanošću: istražite i odaberite turističke kompanije koje su transparentne u vezi s ESG praksama i podržavaju inicijative koje se podudaraju s vašim vrijednostima.
- Transparentnošću: Podijelite svoja pozitivna iskustva s turističkim kompanijama koje promiču održivi turizam i pružite konstruktivne povratne informacije onima koji imaju potencijal poboljšati svoje ESG napore.