Integrisanje ESG-a sve važnije za privlačenje Milenijalaca i Gen Z

Angažovanje zaposlenica/ka u ESG prakse pojavljuje se kao strateška komponenta koja može dovesti do većeg nivoa predanosti u radu, te kompaniju pozicionirati i izdvojiti od konkurencije. Sagledavanje ESG koncepta u kontekst zaposlenica/ka znači povezivanje pojedinca sa širom svrhom i zajedničkim ciljevima kompanije. Uspješno integrisanje ESG koncepta u kulturu kompanije, posebno “S” komponente (društvenog segmenta koji se između ostalog tiče samih zaposlenika) kompanije mogu doprinijeti motivisanoj, lojalnoj i produktivnoj radnoj snazi.

Uključivanje zdravlja, sigurnosti i dobrobiti u ESG inicijative ključno je ne samo zbog usklađenosti sa propisima već i zbog povećanja zadovoljstva zaposlenika. Programi na temu zdravlja pokazuju predanost kompanije fizičkom i mentalnom zdravlju svoje radne snage. Takve aktivnosti mogu varirati od sveobuhvatne zdravstvene zaštite do inicijativa koje promovišu ravnotežu između poslovnog i privatnog života, poput fleksibilnog radnog vremena.

Šta kažu istraživanja?

Njegovanje korporativne kulture oko ESG načela uključuje definisanje tih vrijednosti te zahtjeva rukovodstvo koje će pokazati da implementira i živi te vrijednosti kroz transparentnu komunikaciju i inkluzivno radno okruženje koje podržava različite stavove i mišljenja. Na ovaj način kompanije se pripremaju i za buduće generacije radne snage koje imaju nove zahtjeve i očekivanja po pitanju održivog poslovanja.

Međutim, istina je da se do danas malo pažnje pridavalo tome kako ESG učinak kompanije utiče na jednu od najvažnijih interesnih grupa – zaposlenice/ke. Ključni nalazi nedavne studije pokazuju da uticaj učinka ESG-a na raspoloženje radne snage može biti izvor konkurentske prednosti.

Studija pokazuje da vrhunski poslodavci, mjereno zadovoljstvom zaposlenika i privlačnošću za talente, imaju značajno više ESG rezultate od svojih konkurenata. Ovo istraživanje sugeriše da učinak ESG-a može pomoći kompanijama da poboljšaju zadovoljstvo zaposlenika i privuku potencijalne zaposlenike. Zadovoljni zaposlenici rade više, ostaju duže sa svojim poslodavcima i nastoje ostvariti bolje rezultate za kompaniju.

Integrisanje ESG-a sve važnije za privlačenje i zadržavanje Millennials i Gen Z 

Do 2029. godine, generacije Milenijalaca i Gen Z činit će 72 posto svjetske radne snage, u poređenju sa s 52 posto u 2019. Ove generacije pridaju veću važnost ekološkim i društvenim problemima od svojih prethodnika te će očekivat veći angažman poslodavaca po tim pitanjima.