Važnost S komponente pri odabiru poslodavca

Razmatranje društvenih pitanja znači procjenu načina na koji kompanija upravlja odnosima sa svojom radnom snagom i kako doprinosi zajednici u kojoj posluje. Slično kao i okolišna komponenta (E- environment), društveni aspekt (S – social) ESG-a pokriva brojne i složene izazove.

Potrošači i kupci koji se fokusiraju na “S” komponentu mogu imati vrlo različite poglede na to koje su najvažnije teme i koje kompanije na njih odgovaraju na odgovarajući način. Sprovedeno istraživanje pokazuje da 57% kupaca mlađih od 45 godina preferira kupovinu koja ima društveni uticaj a ne samo ekološki. Među mlađim od 25 godina, ovaj procenat raste na 67%. 

Način na koji kompanija upravlja odnosima sa ljudima i zajednicama može imati direktan uticaj na način na koji posluje i njenu profitabilnost. Loši uslovi rada kompaniju mogu dovesti do suočavanja sa bojkotom, narušavanjem reputacije ili borbe da zadrži kvalifikovane radnike. Dodatno, način na koji kompanija reaguje na globalne i lokalne događaje također potpada pod društvena pitanja. 

Da bi kompanije postigle navedeno, potrebno je da imaju ne samo razvijenu strategiju već i adekvatan kadar koji tu strategiju može implementirati. Sjajno rukovođenje je umjetnost te ispravno sprovođenje spomenutih aktivnosti zahtjeva odlične rukovodioce sa visokim stepenom znanja ali i emocionalne inteligencije kako bi se postojećim i novim zaposlenicima pružilo pozitivno iskustvo rada.