U nastavku nekoliko činjenica temeljenih na istraživanjima:
- 1 od 10 potrošača vjeran je svojim omiljenim brendovima jer zna da daju u dobrotvorne svrhe (donacije),
- 68% online potrošača u SAD-u i Ujedinjenom Kraljevstvu bi ili bi moglo prestati koristiti brend zbog lošeg/obmanjujućeg društveno odgovornog poslovanja,
- 84% populacije kaže da loš utjecaj na okoliš uzrokuje ili bi mogao uzrokovati da prestanu kupovati brend,
- gotovo polovina populacije (43%) voljna je platiti premiju za ekološki prihvatljive robne marke.
izvor: autor Jennie Colville, 2021.
Primjer kompanije LEGO
Lego kompanija će do 2025. godine uložiti 400 miliona dolara s fokusom na održivost. Njihov primarni fokus kao savremenog superbranda je postupno ukidanje jednokratne plastične ambalaže za kockice sa održivom ambalažom do 2025. Od 2021. isprobavaju papirnate vrećice u kutijama u partnerstvu s Forest Stewardship Council. Također, kompanija ulaže u održivije proizvode koji ne stvaraju otpad štetan za okoliš.