Šta kažu istraživanja u EU i SAD

Izvještaj

U nastavku nekoliko činjenica temeljenih na istraživanjima:

  • 1 od 10 potrošača vjeran je svojim omiljenim brendovima jer zna da daju u dobrotvorne svrhe (donacije),
  • 68% online potrošača u SAD-u i Ujedinjenom Kraljevstvu bi ili bi moglo prestati koristiti brend zbog lošeg/obmanjujućeg društveno odgovornog poslovanja,
  • 84% populacije kaže da loš utjecaj na okoliš uzrokuje ili bi mogao uzrokovati da prestanu kupovati brend,
  • gotovo polovina populacije (43%) voljna je platiti premiju za ekološki prihvatljive robne marke.

izvor: autor Jennie Colville, 2021.

Primjer kompanije LEGO

Lego kompanija će do 2025. godine uložiti 400 miliona dolara s fokusom na održivost. Njihov primarni fokus kao savremenog superbranda je postupno ukidanje jednokratne plastične ambalaže za kockice sa održivom ambalažom do 2025. Od 2021. isprobavaju papirnate vrećice u kutijama u partnerstvu s Forest Stewardship Council. Također, kompanija ulaže u održivije proizvode koji ne stvaraju otpad štetan za okoliš.